Prosty trening kluczem do sukcesu

Prosty trening kluczem do sukcesu

Każdy kto kiedykolwiek się odchudzał dobrze wie, że sama dieta odchudzająca w większości przypadków nie wystarcza. Nawet najskuteczniejsze diety potrzebują dodatkowego wspomagania.

Nawet prosty trening w połączeniu z dobrą dietą sprawi, że schudniesz

smaczna dietaKażdy dietetyk, którego odwiedzimy powie nam, że sprawdzone diety to tylko te, które wzbogacimy o bardziej aktywny styl życia. Nie ma się co do tego zrażać, gdyż skoro podjąłeś się już codziennego przygotowywania posiłków zgodnie z wytycznymi, korzystasz ze smaczne i zdrowe diety, to lekki trening i ćwiczenia mogą Ci tylko pomóc, a nie muszą wcale być okupione wielkim wysiłkiem. Nikt Ci nie będzie kazał wykupywać karnetu na siłownie, gdyż zbyt intensywny wysiłek może nas wykończyć. W końcu jemy znacznie mniej, więc mamy mniej energii i szybciej się męczymy. Do sukcesywnego wzmocnienia diety wystarczą naprawdę proste aktywności. Nie musimy nawet ich stosować codziennie, gdyż po zakończonym treningu organizm nadal spala jeszcze tkankę tłuszczową. Wystarczą więc krótkie 30 minutowe sesje co około 2 – 3 dni. Jakie aktywności są zalecane? Bardzo proste i możliwe do wykonania dla każdego człowieka bez wydania na nie ani złotówki. Polecam bieganie swoim spokojnym tempem, może być nawet truchcik, lub po prostu szybszy marsz. Świetnie sprawdza się też nordic walking, który wzmaga do pracy dodatkowe partie mięśni i jest świetnym ćwiczeniem dla naszej koordynacji ruchowej. Dobrym rozwiązaniem jest także jazda na rowerze. Jeśli nie masz w domu rowera, to możesz wykorzystać dostępne w większości dużych miast miejskie rowery. Najlepszym i najbardziej efektywnym ćwiczeniem wspomagającym odchudzanie będzie jednak aerobik. W internecie znajdziesz wiele przykładowych ćwiczeń. Ważne jest, abyś wykonywał je prawidłowo i przede wszystkim regularnie. Większość z nich angażuje do pracy praktycznie wszystkie mięśnie naszego ciała. Najważniejsze jest to, że możesz te ćwiczenia wykonywać w domu i własnym tempem.

Nie poddawaj się jeśli będzie Ci ciężko na początku. Z każdym dniem uda Ci się pobiec dalej, pojechać kilka kilometrów więcej, czy zrobić o 10 brzuszków więcej niż wczoraj. Kluczem do sukcesu jest tutaj motywacja. Nie rób sobie wymówek w stylu „zacznę od jutra”, bo to przekładanie potrwa w nieskończoność, a Ty dalej będziesz mieć kilka kilogramów za dużo i duże kompleksy z tego powodu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *